Date: Mon, 21 Jul 2003 15:43:53 -0300 (ART)
From: [** iso-8859-1 charset **] Johann Peter Gustav Lejeune
Dirichlet<peterdirichlet2002@yahoo.com.br>
Subject: Re: [obm-l] E-mail do Tengan sobre o IMO 6
To: obm-l@mat.puc-rio.br

---Executing: shownonascii
This message contains non-ASCII text, but the iso-8859-1 font
has apparently not yet been installed on this machine.
(There is no directory named /usr/local/lib/fonts.)
What follows may be partially unreadable, but the English (ASCII) parts
should still be readable.

Legal,esta ideia e parecida com a minha.Mas uma
coisa:alguem pode ser mais explicito nesta parte
de olhar a raiz primitiva de q?E como e que a
ordem e exatamente p?